





![]() | Сьогодні | 18 |
![]() | Вчора | 10 |
![]() | Цей тиждень | 18 |
![]() | Минулий тиждень | 136 |
![]() | Цей місяць | 77 |
![]() | Минулий місяць | 660 |
![]() | Всього | 62061 |
Ваш IP: 3.237.16.173
,
Сьогодні : 2023-06-05 07:54
Формування базових якостей особистості в умовах дошкільного навчального закладу.
Особистість людини є складним утворенням, процес розвитку, становлення і формування якого залежить від багатьох чинників: біологічних, природного і соціального середовища, виховання і навчання, власної активності дитини. До показників компетентності дитини старшого дошкільного віку у було визначено сформованість таких базових якостей: сприйнятливість, самостійність, працелюбність, людяність, відповідальність, справедливість, самовладання, гідність, креативність. Ініціативність не виділена окремим пунктом, але є складовою інших базових якостей: самостійності, людяності, гідності, креативності.
Формування комунікативної компетенції у дітей. Завдання мовленнєвого розвитку дитини Шановні батьки,у розвитку мовлення дітей провідна роль належить дорослим: вихователеві в дитячому садку, батькам і близьким - у сім'ї. Від культури мовлення дорослих,від того як вони розмовляють з дитиною,скільки уваги приділяють мовленнєвому спілкуванню з нею залежать успіхи дошкільника щодо опанування мовлення.
Завдання мовленнєвого розвитку дошкільника
1. Збагачення словникового запасу
2.Формування граматичної основи мови
3.Розвиток і вдосконалення звукової культури мовлення
4.Розвиток зв'язного мовлення дітей: діалогічне мовлення,монологічне мовлення,опис,розповідь,переказ,робота з художньою літературою,читання та розповідання дітям,виразне читання.
5. Підготовка руки до письма.
Основні шляхи реалізації завдань мовленнєвого розитку:
- знайомити дітей з цікавими фактами,відомостями про навколишній світ;
- створити умови для самосійної пошукової діяльності дітей, під час якої кожна дитина має можливість доповнити,розширити ,конкретизувати свої уявлення про наколишній світ;
- опанувати різні способи здобування знань(експериментування,особистий досвід,тощо)
Формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку
Особистісна компетентність дошкільника - інтегральна характеристика дитини,яка містить її обізнаність щодо себе та світу, уміння налагоджувати конструктивну взаємодію з природним, соціальним, предметним довкіллям, здатність ставити перед собою мету, правильно мотивувати діяльність, виявляти гнучкість, добирати адекватні засоби дій, конструктивно використовувати одержану інформацію, ефективно розв'язувати проблеми, регулювати свою поведінку, досягати успіху, відчувати задоволеність результатами своїх дій;володіння елементарною системоюіндивідуальних та соціальних цінностей і базових якостей( сприйнятливість, самостійність, допитливість, працелюбність, відповідальність, справедливість, людяність, гідність, самовладання, креативність).
Душевне й соціально-моральне здоров'я ( здорова особистість) та особистісна компетентність є показниками особистісної зрілості дитини шостого - сьомого років життя.
Визначаючи особистісну компетентність дитини дошкільного віку,необхідно аналізувати сформованість у неї життєво необхідних знань,умінь їх застосовувати,системи цінностей та базових якостей.
![]() |
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!