Банер

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні27
mod_vvisit_counterВчора20
mod_vvisit_counterЦей тиждень79
mod_vvisit_counterМинулий тиждень114
mod_vvisit_counterЦей місяць492
mod_vvisit_counterМинулий місяць468
mod_vvisit_counterВсього67864

Зараз (20 хвилин назад): 2
Ваш IP: 100.26.35.111
,
Сьогодні : 2024-03-28 20:49
Home Музичний керівник МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
МУЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Музика для дитини - світ радісних переживань. Щоб відкрити перед ним двері в цей світ, треба розвивати у малят здібності, і перш за все музичний слух і емоційну чуйність. Інакше музика не виконає свої виховні функції. Гармонійність музично-естетичного виховання досягається лише в тому випадку, коли використовуються всі види музичної діяльно

сті, доступні дошкільного віку, всі творчі можливості зростаючої людини. Разом з тим, ускладнюючи педагогічні завдання, не можна зловживати особливої дитячої сприйнятливістю. Саме музичне мистецтво, його особливості висувають перед педагогом необхідність вирішення низки специфічних завдань:

 

  • Виховувати любов і інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики.
  • Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованою системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.
  • Заохочувати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно.
  • Розвивати загальну музичність дітей (сенсорні здібності, ладовисотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів. Якщо в цьому віці дитини навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток усіх її здібностей.
  • Сприяти первісного розвитку музичного смаку. На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку виборче, а потім оціночне ставлення до виконуваних творів.
  • Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музичних іграх і танцях, застосування нових сполучень знайомих танцювальних рухів, імпровізація поспівок. Це допомагає виявленню самостійності, ініціативи, прагнення використовувати в повсякденному житті вчинений репертуар, музикувати на інструментах

Звичайно, такі прояви більш характерні для дітей середнього та старшого дошкільного віку.


 
© 2024 . Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Календар

модули joomla
шаблоны joomla