Банер

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні12
mod_vvisit_counterВчора10
mod_vvisit_counterЦей тиждень12
mod_vvisit_counterМинулий тиждень136
mod_vvisit_counterЦей місяць71
mod_vvisit_counterМинулий місяць660
mod_vvisit_counterВсього62055

Зараз (20 хвилин назад): 2
Ваш IP: 3.237.16.173
,
Сьогодні : 2023-06-05 06:30
Home Інструктор з фізкультури


 

 

Терпелюк Неля Вікторівна

інструктор з фізкультури


Педагогічного стажу 33 роки, з них 10 років працювала вихователем дітей дошкільного віку,а з 1999 року працює інструктором з фізичної культури, має звання"вихователя - методиста"


Педагогічне кредо: „Якщо хочете виростити дитину щасливою,виростіть її здоровою” (Ж.Ж.Руссо)

 

Життєве кедро: Головне в моїй роботі - терпіння, наполегливість, творчість, завзятість і перемога!

Результат роботи - щасливі очі дітей, у яких вийшло те, що раніше не виходило!

 

 


 


Методичний порадник "Про здоров'я треба знати-про здоров'я треба дбати."

 


ПРЕЗЕНТАЦІЇ:

 


 

Структура діяльності

інструктора з фізкультури

 

1.Дослідницька  діяльність: підвищення кваліфікації;обмін досвідом з колегами; удоск

оналення педагогічної діяльності.

2.Конструктивна діяльність:планування змісту занять та організація проведення;

планування фізкультурно-масових заходів; складання плану роботи гуртків спортивної спрямованості; продумування спільної фізкультурно - оздоровчої роботи дошкільного закладу та сімї: проведення діагностики фізичної підготовленості дітей.

3.Організаторська педагогічна діяльність: практична реалізація та корегування проектів конструктивної діяльності; активна участь у засіданнях педагогічної діяльності, батьківських зборах; пропаганда здорового способу життя в сімї та в дошкільному закладі; надання допомоги колегам щодо організації та проведення різних форм роботи з фізичної культури.

4.Комунікативна діяльність: встановлення педагогічного-доцільних відносин з колегами. дітьми та їх батькам

 

 

 

ЩО ТАКЕ РІВНОВАГА ТА КООРДИНАЦІЯ?


Рівновага – це здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час виконання завдання, наприклад, сидячи за столом, ідучи по колоді або наступаючи на бордюр. Для ефективного функціонування та виконання певних завдань людині необхідна здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час статичних (нерухомих) і динамічних (рухливих) занять.

Статична рівновага – це здатність зберігати й контролювати стаціонарне положення тіла (наприклад, під час гри «Море хвилюється раз» чи «Статуя»).

Динамічна рівновага – це здатність залишатися збалансованим у русі (наприклад, під час бігу або їзди на велосипеді).

​Координація – це процеси узгодження активності м'язів тіла, спрямовані на успішне виконання рухової задачі, тобто це здатність здійснювати точні цілеспрямовані рухи.

Чому настільки важливі рівновага й координація?...

детальніше...


 

БАТЬКИ - ПРИКЛАД ДЛЯ ДІТЕЙ.

 

1. Будьте гарним прикладом для своїх дітей у ставленні до власного здоров΄я. 
2. Ведіть здоровий спосіб життя. 
3. Займайтесь фізичною культурою, виконуйте вранці вправи ранкової гімнастики. Виробляйте сталу звичку та потребу в цьому. 
4. Практикуйте вдома певну систему оздоровлення всіх членів родини, в тому числі й дитини. 
5. Налагодіть у сім΄ї активно-динамічний відпочинок. 
6. Організовуйте сімейні прогулянки на природу, щоб змалечку привити дітям бережливе ставлення до навколишнього середовища. 
7. Пам΄ятайте, що здоровий спосіб життя – це правильно організована діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок і здоровий мікроклімат у родині.
8. Не паліть і не пийте спиртних напоїв у присутності дітей. Пам'ятайте! Діти схильні імітувати ваші дії в дитячому садку.
9. Формуйте у дітей світоглядно-оздоровчу поведінку на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам.
10.Впроваджуйте різноманітні форми роботи з валеологічного виховання, спрямовані на формування в дітей уявлень про правила безпечної поведінки під час ігор, про можливості людського організму, про користь рухової активності, здоровий спосіб життя.
11.Застосовуйте вдома різні профілактично - корекційні вправи з олівцями, скакалками та іншими підручними предметами.
12.Привчайте дітей щоденно піклуватися про своє здоров΄я:
- виконувати різні фізичні вправи;
- правильно харчуватись;
- загартовуватись;
- спілкуватися з друзями;
- дотримуватися особистої гігієни;
- дотримуватися режиму дня;
- знаходити час для розваг на свіжому повітрі, дивитися цікаві телепередачі, користуватися бібліотекою і т. д.

 

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК


Одне із основних завдань, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

У процесі життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі використовується комплекс різних засобів: фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту і туризму), природне середовище (повітря, сонце, вода), гігієнічні чинники (режим харчування, сну, занять і відпочинку, гігієна одягу, взуття, обладнання тощо).

До форм організації фізичного розвитку дітей належать:

  • фізкультурні заняття;
  • фізкультурно-оздоровчі заходи (ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, та загартовуючі процедури)
  • повсякденна робота з фізичного виховання дітей (рухливі ігри, індивідуальна робота з дітьми, самостійні заняття дітей різними видами фізичних вправ.

Я впроваджую такі види технологій, а саме:

  • рухову казкотерапію,
  • пальчикову гімнастику,
  • психогімнастику,
  • дихальну гімнастику,
  • фітболгімнастику,
  • аромо- та фітотерапію,
  • кольоротерапію, сміхотерапію,
  • різні види масажу (точковий, самомасаж точок обличчя і голови),
  • ігровий тренінг, музикотерапію,
  • гімнастику для очей. Кожна з них має свої спеціальні завдання, що визначає її місце в режимі дня  дитини дошкільного навчальний заклад  поглиблено працює за фізкультурно-оздоровчим напрямком, в якому створена своя система оздоровлення. Основними складовими якої є забезпечення належного фізичного розвитку .

Фізичне виховання в ЗДО проводиться шляхом проведення з обов’язкових занять відповідно до розкладу та режим, активно впроваджуємо методику М.Єфименка. Сумарний обсяг рухової активності, що здійснюється дітьми у процесі щоденної життєдіяльності, базується на їх індивідуальних можливостях та задовольняє їх біологічну потребу в рухах.

Загартувальні процедури – система заходів, спрямованих на підвищення опірності організму дітей, розвитку у них здатності швидко й без шкоди для здоров’я пристосовуватися до змінних умов навколишнього середовища.

Уся навчально-виховна робота з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку здійснюється з урахуванням стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного та психічного розвитку і підготовленості дітей, родинних побажань і пропозицій.


 

 

МЕТОДИКА  ПРОВЕДЕННЯ  ЗАГАРТОВУЮЧИХ  ПРОЦЕДУР  РІЗНОГО  СПРЯМУВАННЯ

Загартування – суттєвий розділ оздоровчої роботи дошкільного закладу. В процесі загартування підвищується стійкість організму дитини до інфекційних, респіраторних, простудних захворювань. Це досягається за рахунок тренування судин, м’язів.

Принципи загартування враховують такі аспекти, як:

  • Поступовість.
  • Регулярність.
  • Індивідуальні особливості дитини.
  • Емоційний настрій.
  • Багатофакторність.
  • Контрастність.
  • Поєднання місцевого та загального.
  • Рухову активність.
  • Навантаження при загартуванні.

Показання та протипоказання для проведення загартовуючих процедур:

  • Тимчасові протипоказання:

а) підвищена температура;

б) після захворювання;

в) при захворюваннях, при кожних пораненнях.

  • Рекомендації та показання:

а) після хвороби вправи по загартуванню розпочинають спочатку;

б) після 2-3 денної перерви вправи по загартуванню проводять на 2° менше, від тої температури, на якій зупинилися.

Повітряні ванни:

  • Розпочинають з 2-3 хвилин.
  • При ознобі слід проводити вправи на зігрівання.
  • Повітряні вправи проводяться в поєднанні з гімнастичними.
  • Спальні кімнати провітрювати 5 – 6 раз на день.
  • Температура в ігрових кімнатах не повинна бути вищою за 21° С.

Загартування водою:

  • Миття рук водою від 37° С знижуючи поступово до 18° С.
  • Полоскання рота, горла (розчин: 1 ст. ложка солі на 1 л води + йод).
  • Вологе обтирання махровою рукавичкою водою 37° С; через кожні 2 дня температуру води знижувати на 1 °С і дійти до 18 °С.
  • Обливання ніг (вода знижується від 37° С до 18 °С).


 

ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ


1. Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, у жодному разі не проявляйте зневагу до фізичного розвитку, так як приклад дорослих в цьому питанні надзвичайно важливий.

Як ви ставитеся до фізичної культури, так буде ставитися до неї і ваша дитина. Часто дитина живе під вантажем заборон: "не бігай", "не шуми", "не кричи голосно". Обмеження потреби у самовираженні особливо позначається на зниженні самооцінки і активності підростаючої людини. Ви повинні добре знати потреби і можливості своєї дитини і як можна повніше враховувати їх.

2. Всебічно підтримуйте в своїй дитині високу самооцінку - заохочуйте будь-яке його досягнення, і у відповідь ви отримаєте ще більше зусиль.

Висока самооцінка - один із потужних стимулів для дитини виконувати будь-яку роботу, будь то домашнє завдання або ранкову гігієнічну гімнастику. На заняттях фізичною культурою витримуйте єдину лінію поведінки «обох батьків», не допускайте протилежних розпоряджень (мама - "вистачить бігати"; тато – «побігай ще хвилин п'ять»). Єдина думка батьків сприяє підвищенню інтересу дитини до фізкультурних занять.

3. Спостерігайте за поведінкою і станом своєї дитини під час занять фізичними вправами, спробуйте зрозуміти, чому дитина вередує, не виконує, здавалося б, елементарних розпоряджень батьків, яка причина  її негативних реакцій (втома або якесь приховане бажання - наприклад, дитина хоче швидше закінчити заняття фізкультурою, щоб дивитися цікаву програму). Не шкодуйте часу і уваги на те, щоб встановити з нею душевний контакт.

4. У жодному разі не наполягайте на продовженні тренувального заняття, якщо дитина не хоче займатися. З'ясуйте причину відмови, виправте  її і лише після цього продовжуйте заняття.

5. Не сваріть свою дитину за тимчасові невдачі. Пам'ятайте: дитина робить тільки перші кроки в невідомому, для неї світі, а тому вона болісно реагує на те, що навколишні вважають її слабкою і невмілою. Дайте дитині зрозуміти, що ви поважаєте її почуття, бажання, думки і рахуєтеся з ними.

6. Визначте індивідуальні пріоритети дитини у виборі фізичних вправ.Хоча практично всім дітям подобаються рухливі ігри, але деяким з них не вистачає якихось якостей, фізичноїсили.

Не відмовляйте дитині в проханнях купити їй гантелі або навісну перекладину для підтягування (вона хоче наслідувати свого улюбленого героя книги або кінофільму в силі і спритності).

7. Не змінюйте занадто часто набір фізичних вправ, нехай дитина виконує комплекс вправ, що їй подобається, як можна більше, щоб міцно засвоїти вивченi рухи.

8. Вимагайте, щоб дитина, дотримуючись культури  виконання фізичних вправ, не допускала недбалості, виконання абияк, все робила "на відмінно".

9. Не перевантажуйте дитину, враховуйте її вік, настрій, бажання. Не застосовуйте до неї суворих заходів, намага йтеся привчатиїїдо фізичної культури власним прикладом.

10. Пам'ятайте три непорушних правил закону, які повинні супроводжувати вас у вихованні дитини: розумiння, любов i терпiння

 

 

 

 

 


© 2023 . Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

Календар

модули joomla
шаблоны joomla