ЮЗЕПЧУК
ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
керівник гуртка хореографії
педагогічного стажу роботи
ТВОРЧЕ КРЕДО:
"Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися й розквітнути"
ЖИТТЄВЕ КРЕДО:
"Дитина - неповторна і дивовижна краплинка чистої , живої, джерельної води, яку треба берегти, цінити"
Танець – це «німа розмова». Саме в танці людина має змогу в радісних, легких, красивих рухах передавати свої переживання і почуття.
Танцювальне мистецтво особливо близьке дітям, оскільки вони вже в ранньому віці відчувають потребу в русі. Весела музика, вдало підібрані рухи танцю, невимушене його виконання приносять дітям радість, піднімають настрій, підвищують життєвий тонус.
Дитяча хореографія – це сукупність танців, хороводів, тренувань і музики, адаптованих до сприйняття дітьми дошкільного віку. Вона відповідає особливостям розвитку дітей віком від 3 до 6 років, їх провідній ігровій та комунікативній діяльності і має на меті формування у дошкільника хореографічної компетенції.
Рух і музика , одночасно впливають на дитину , сприяють розвитку координації, музикальності та артистичності. Під час занять хореографією виробляються творча активність, працьовитість, уважність, розширюється уява, зростає культура поведінки, виховується художній смак дитини.
Головне завдання педагога – допомогти дітям пізнати світ музики й танцю та створити умови для реалізації творчого потенціалу вихованців.
Заняття танцями зміцнюють організм, виправляють деякі фізичні вади, скажімо, сутулість, ходу з піднятими плечима, звичку ставити ноги носками всередину тощо.
Концертні виступи перед глядачами є одним із головних виховних засобів : переживання успіху приносить дитині морально-естетичне задоволення, виховуються почуття відповідальності, дружби, товариськості.
Мета гуртка: сприяти естетичному вихованню і фізичному розвитку дитини, розвиваючи танцювальні схильності дітей та їх творчий потенціал у процесі навчання мистецтва хореографії.
Систематичні заняття танцями дуже корисні для фізичного розвитку: поліпшується
постава, усувається ряд фізичних недоліків, зміцнюються м'язи, стають рухливими
суглоби, удосконалюються рухи. Поступово діти починають легше і граціозніше
рухатися, стають розкутими, здобувають виразність рухів.


|